
۱- در نظام و قانون اساسی کشور ما، هر بخش از حاکمیّت وظایفی دارد. هر کدام باید وظایف خود را انجام دهند.xa0 ۲- وظیفهی رهبری راهنمایی و ارشاد و نظارت عالی است. اگر کسانی بیانات ایشان را دنبال کند، انصافاً میفهمد که درد و دغدغهی ایشان چیست و میفهمد که ایشان کوتاهی نمیکنند. البتّه بخشی از کارها و اقدامات ایشان جلوی چشم عموم نیست. ۳- کار دولت، اجرایی کردن و عملّیات کردن راهنمودهای رهبری و برنامهها و قوانین مربوطه است. دولت را نیز مردم انتخاب میکنند. ۴- کار مجلس ریلگذاری برای دولت و سایر نهادهاست که آن...
ادامه مطلب