بدون هیچ تعارفی، تنبیلی و رفاع طلبی و مصرفگرایی از ویژگیهای ما ایرانیهاست. با این حال انتظار داریم مشکلاتمان حل شود و پیشرفت هم بکنیم. از زمین و آسمان انتقاد میکنیم و طلبکاریم و در عین حال هر کس به دنبال اهداف خود و خطاهای خود است.
ما را در سایت بحران آب و کتاب! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60