
✍️حتّی اگر هیچ دلیلی برای وجود خدا نداشته باشیم و یا با هیچ دلیلی برای وجود خدا هم قانع نشویم، اعتقاد به وجود خدا هیچ ضرری ندارد و بلکه فواید اخلاقی و روحی بسیار دارد. تا جایی که بعضیها گفتهاند اگر خدا وجود هم نداشته باشد، باید به وجودش قائل شد. ✍️وجود خدا معقولتر از عدم آن است و کسانی که منکر خدا هستند، دلیلی برای انکار وجود خدا ندارند و نهایتاً بر دلایل خداباوران خدشه و اشکال میکنند و نارسایی برخی دلایل مثل برهان نظم و ... را مطرح میکنند و یا مسئلهی شرّ و بیعدالتی را به رخ میکشند. اعتقاد به خ...
ادامه مطلب