
✍️علم جدید یعنی همان علم تجربی در ابتدا گرفتار غرور و استغنا بود و اهل علم فکر میکردند این علم به تمام حقایق عالم دست خواهد یافت و تمام گرهها را خواهد گشود. برای بیماری و پیری و مرگ چاره خواهد اندیشید و بهشت زمینی را به ارمغان خواهد آورد. این دوره، به علم زدگی(Sientism) معروف است. ✍️امّا بعد از چند دهه، همین علم کم کم سرش به سنگ خورد و به فقر ذاتی خود پی برد. اینک علم تجربی تلاش و توان خود را ...
ادامه مطلب