چرا رهبر محافظ دارد و ...؟

خرید بک لینک

☀️جوانی پرسیده چرا رهبر محافظ دارد؟ آیا از شهادت میترسد؟

☀️در پاسخ به این سؤال باید گفت:

✍️شهادت هر وقت مقدّر باشد، اتّفاق می افتد و ما نباید برای شهادت ولی و سرپرست خودمان عجله کنیم. ما نباید کوتاهی بکنیم و جان خودمان یا جان ایشان را به خطر بیندازیم. کوتاهی در حفظِ جان چنین انسانی، خودش گناه بزرگی است.

✍️رهبری فقط به ایران تعلّق ندارند بلکه ایشان رهبر انقلاب اسلامی در تمام جهان هستند. ایشان زعیم و سرپرست شیعه و نائب امام زمان هستند. بسیاری از ماها حاضریم جان خود را فدای ایشان کنیم. ما اهل کوفه نیستیم که مسلم را رها کنیم و در کوچههای غربت به دست گرگها بسپاریم. اگر بلایی سر ایشان بیاید، جبههی حق به شدّت ضعیف میشود و دشمن طمعش بیشتر میشود.

✍️محافظ داشتنِ رهبر به جهت شخصیّت حقیقیشان نیست بلکه به جهت شخصیّت حقوقیشان است؛ یعنی از جهت رهبر بودنشان است. خودشان شخصاً به این چیزها اهمیت نمیدهند ولی حسابش را بکنید که اگر جان ایشان محافظت نشود، یعنی ما کوتاهی کنیم، دشمن به آسانی به یک پیروزی دست مییابد و کمر ما را میشکند و به حماقت ما میخندد.

✍️محافظت امری کاملاً عقلایی است. در تمام کشورها مسائل امنیتی نسبت به شخصیّتها رعایت میشود. دشمنان مترصّدند که یک لحظه ما غفلت کنیم و ایشان را از ما بگیرند. آیا ما میخواهیم به این آسانی ایشان را از دست بدهیم؟ آیا وظیفهی محافظت از رهبرمان را نداریم؟

✍️اوایل انقلاب شخصیّتهای ما بعضاً زیر بار محافظت نرفتند یا محافظین ما ضعیف بودند یا کسانی در جمع نیرهای امنیتی ما نفوذ کردند و شخصیّتهای گرانقدری را از ما گرفتند. آیا این خوب است؟ آیا برای یک ملّت مایهی سرافکندگی نیست که از بزرگ خودش مراقبت نکند و او را به آسانی در اختیارِ دشمن قرار دهد؟

بحران آب و کتاب!...

ما را در سایت بحران آب و کتاب! دنبال می‌کنید

برچسب: رهبر,محافظ,دارد, نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: سه شنبه 7 شهريور 1396 ساعت: 11:13

صفحه بندی