نکاتی در مورد قبل و بعد انقلاب

خرید بک لینک

وقتی میگوییم شاه بد بود، یعنی بنای حکومتشغلط بود؛ ظالم و مستبدّ و بیتقوا بود؛ حکومتش غیرمردمی و نامشروع بود؛ وابسته بهبیگانه بود؛ مشی و منشش غلط بود؛ و ... نه این که در دستگاه او هیچ آدم خوبی نبودیا هیچ کار خوبی نداشت.

به شهادتِ تمام خوبان و آزادگان و اندیشمندانبزرگ جهان، راهِ انقلاب اسلامی درست و حقّ است و مشکلات موجود، ناشی از این است کهکارها دست انقلابیهای حقیقی نیست. هر جا کار دست انقلابیون بوده، پیشرفت خوبیداشتهایم.

اگر بخواهیم زمان شاه را با بعد از انقلابمقایسه کنیم، باید با در نظر گرفتن امکانات و شرایط داخلی و خارجی باشد و نیز بایدمورد به مورد باشد نه کلّی.

کسانی کلّیگویی میکنند و میگویند انقلاب ونظام اسلامی هیچ دستاوردی نداشته است. کسانی هم وضعِ موجود را مطلوب میدانند ومشکلات و نواقص را توجیه میکنند. حقّ این است که کارهای زیادی شده ولی عقبماندگیهایتاریخیِ متراکم و زیادی داریم و کوتاهیهای زیادی هم شده است.

بحران آب و کتاب!...

ما را در سایت بحران آب و کتاب! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 14:17

صفحه بندی