۱- حجاب به دلیل علمی و عقلی و به دلیل شرعی الزامی است.
۲- بیحجابی، موجب آلودگی روحی و اخلاقیِ جامعه است و تأثیر آن جسم و روح و دنیا و آخرت را در مینوردد.
۳- بیحجابی، ویروسِ شهوت میپراکند و ولنگاری و ناامنی اخلاقی ایجاد میکند.
۴- بیحجابی زن را از انسانیّت ساقط میکند و به کالای پستی تبدیل میکند.
۵- حکومت اسلامی برخلافِ حکومتهای دموکراتیک غربی، وظیفه دارد حقوق معنوی و اخلاقی و اخروی انسانها را هم تأمین کند.
۶- حجاب هیچ ضرری ندارد و فقط برخی افراد با وجودِ حجاب احساس محدودیّت میکنند. انسان رشید و فرهیخته، برای مصالح جامعهی انسانی محدودیّت را تحمّل میکند. تحمّلِ این محدودیّت در فرهنگِ اسلامی، جهاد و موجب سعادت است. هر فردی در چهاردیواری شخصیاش آزاد است ولی باید مصالح عمومی و اجتماعی را رعایت کند و انتظار نداشته باشد که در خیابان نیز مانند اطاق خوابِ خود باشد.
ما را در سایت بحران آب و کتاب! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172