موضوعات سایت
بایگانی سایت
آخرین مطالب
پربینندهترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
بعضیها انتظار فرج را به این میدانند که در مسجد، در حسینیه، در منزل بنشینند و دعا کنند و فرج امام زمان- سلام الله علیه- را از خدا بخواهند. میگیند وظیفهی ما همین است که دعا کنیم حضرت بیایند و کاری به کار آنچه در دنیا میگذرد یا در مملکت خودمان می گذرد، نداشته باشیم.
باید عالم پر (از) معصیت بشود تا حضرت بیاید؛ ما باید نهی از منکر نکنیم، امر به معروف هم نکنیم تا مردم هر کاری میخواهند بکنند؛ گناه زیاد بشود که فرج نزدیک بشود.
باید دامن زد به گناه، دعوت کرد مردم را به گناه تا دنیا پر از جور و ظلم بشود و حضرت -سلام الله علیه- تشریف بیاورند.
ما را در سایت بحران آب و کتاب! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: شنبه 31 تير 1396 ساعت: 18:19