«عصمت حزب اللّهی»، در بیان شهید بهشتی

خرید بک لینک

برادران، مشکل ما که در عین حال بزرگترین حُسنِ ماست این است که ما عصمتِ حزب اللّهی(تقوای الهی) داریم که این عصمت، دست و پایمان را بسته است و نمیتوانیم خلاف موازین قرآن کریم و گفتار ائمه معصومین رفتار کنیم.

نه میتوانیم به کسی تهمت بزنیم و نه میتوانیم چیزی را که برایمان ثابت نشده به عنوان یک امر ثابت شده برای مردم بگوییم. ولی دشمن ما الان این عصمت (و پایبندی به تقوای الهی) را ندارد و به همین جهت ظاهراً هم موفّقتر از ماست.

مردم از ما توقّع عصمت(تقوا) دارند ولی از فلانی که در کاخ مینشیند یا با فلان نوع ماشین و اسکورت حرکت میکند توقّع عصمت ندارند.


سیرهی شهید دکتر بهشتی، ص ۵۸۰
بحران آب و کتاب!...

ما را در سایت بحران آب و کتاب! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: شنبه 31 تير 1396 ساعت: 18:19

صفحه بندی