برادران، مشکل ما که در عین حال بزرگترین حُسنِ ماست این است که ما عصمتِ حزب اللّهی(تقوای الهی) داریم که این عصمت، دست و پایمان را بسته است و نمیتوانیم خلاف موازین قرآن کریم و گفتار ائمه معصومین رفتار کنیم.
نه میتوانیم به کسی تهمت بزنیم و نه میتوانیم چیزی را که برایمان ثابت نشده به عنوان یک امر ثابت شده برای مردم بگوییم. ولی دشمن ما الان این عصمت (و پایبندی به تقوای الهی) را ندارد و به همین جهت ظاهراً هم موفّقتر از ماست.
مردم از ما توقّع عصمت(تقوا) دارند ولی از فلانی که در کاخ مینشیند یا با فلان نوع ماشین و اسکورت حرکت میکند توقّع عصمت ندارند.
ما را در سایت بحران آب و کتاب! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42